zaterdag 3 december 2016

Strak in pak tijdens de feestdagen

Getty
Het duurt misschien nog even, maar voor je het weet, is het alweer kerst. Dan zit je weer met je familie en vrienden aan het kerstdiner, terwijl de hele kamer ruikt naar stoofperen, kalkoen en nog meer lekkers. En dat allemaal gekleed in je mooiste kledij. Vandaag zocht ik de mooiste (glitter)pakken voor je uit, zodat je kunt stralen aan het kerstdiner.


Sorry, not sorry: ik start meteen met mijn personal favorite. Dit pak is namelijk al bijna in mijn bezit, de postbezorger moet het alleen nog in mijn brievenbus gooien. Ik had dit pak al weken op het oog, maar de 20% korting (Thanks, Black Friday!) haalde me afgelopen week over. Het is paars en werkelijk waar fantastisch. Ik zie het al direct voor me, met een mooie, kanten top eronder en een goed paar hakken.  Als je ook meteen fan bent geworden, je kunt het hier vinden.


Vind je een pak in een monochrome kleur te saai? Dan is dit pak misschien iets voor jou. Dit prachtige pak is bezaaid met bloemen en dus super geschikt voor de feestdagen. Ik denk dat het inderdaad het mooist gecombineerd wordt, met een super simpel shirtje eronder en een mooi paar metallic brogues of enkellaarsjes. Je kunt het overigens hier terug vinden.


Voor wie liever mee wil doen, met een van de grootste trends van nu, is er dit velvet pak. Velvet zagen we dit najaar al overal, maar het is natuurlijk ook mega mooi om te dragen tijdens de feestdagen. Zo voel je niet alleen super zacht aan, maar ben je ook nog eens fashion forward tijdens dat kerstdiner. Klik hier om deze tweede pyjama meteen aan te schaffen.


Ze waren natuurlijk afgelopen twee jaar al super populair - en wie weet heeft vriendlief al wel één in zijn kast hangen- maar nu zijn ze er ook voor de dames! Voor diegenen die lekker gek willen gaan met hun pak, is daar Opposuits. Pakken in allerlei prints en kleuren, die jouw kerst zeker weten gaan opvrolijken. Ik ben fan! Klik hier om meer prints te zien.


Wat is jouw favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten