maandag 10 juni 2013

Free Vogue Shirt.



Zodra ik iets hoor van 'limited edition', 'gratis' of 'beperkt oplage', ben ik verkocht. Toen ik dan ook door de Bruna snuffelde op zoek naar wat nieuwe tijdschriften om mijn dag in de trein mee door te brengen, zag ik tot mijn verbazing de nieuwe Nederlandse Vogue verscholen achter de rest liggen. Eigenlijk trok vooral de cover van Doutzen me aan, maar toen ik het pakketje omdraaide, zag ik dat er ook een shirt bij zat. Gratis shirts? Kopen!



Misschien ligt het aan mij, maar ik had nog helemaal niets meegekregen van de gratis shirten-actie bij de Nederlandse Vogue. Het verraste me, vooral omdat ik toch wel dagelijks verschillende beauty- en fashionblogs volg, maar er óf bij allen overheen had gekeken óf er niet over geschreven worden. Ik ben echter dol op dit soort acties bij tijdschriften en heb ook al vaker dé perfecte zonnebril gevonden door middel van een presentje bij een tijdschrift. Een T-shirt daarentegen vind ik nog mooier. Vogue Nederland kost zes euro en daar zit ook nog eens dit shirt bij. Ik kan erg weinig zaken opnoemen waar je voor zes euro een shirt krijgt, dus dit is zeker mooi meegenomen.




Daarbij vind ik het ook nog eens erg fijn dat het om een wit shirt gaat. Alleen al als je in mijn eigen kledingkast een kijkje neemt, zie je dat deze vol hangt met witte shirten; deze zijn gewoon prima te combineren. Je kunt ze gebruiken onder een trui, onder een blazer of vest, of juist als een stuk op zich met een strakke broek eronder.



Zoals je ziet, is het shirt wel wat groter, dit is ook doordat het een one size shirt is. Ik geloof zelf dat het een maat L is, één tot twee maten groter dan mijn eigen shirts, maar dit vind ik persoonlijk juist wel fijn. Je kunt er sowieso zelf al wat meer vorm in creëren door een strakke(re) broek eronder te dragen of door je taille met behulp van een taillerok of high waisted short te accentueren. Ik ben er in ieder geval blij mee en dit leek me ook een goed tip voor jullie, lieve bloglezeressen van me.

Het Vogue juni 2013 ligt nog twee dagen in de winkel. Oh en psst voor de liefhebbers; Glamour geeft bij haar juli nummer een Clarins Mascara en €15 korting bij een besteding van €50 bij Menatwork!

Wat vind jij van het Vogue shirt?

6 opmerkingen:

  1. Leuk hè? Ik heb 'm ook gelijk gekocht toen ik 'm zag liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shit ik heb hem net gemist, baleeeennn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar kan ik er een kopen nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Honestly? Geen idee. Denk dat je het beste eens op ebay of marktplaats te snuffelen. Of een oud exemplaar bij voge nabestellen?

    BeantwoordenVerwijderen