maandag 12 augustus 2013

New trend: Cut out boots.


Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht. Hoewel oma hier wel bij zweert, kan ik er niet bij. Wanneer je iemand ziet die je leuk vindt, moet je diegene eerst beter leren kennen voordat je head over heels op diegene kunt zijn. En geloof me, ondanks alle gesprekken met mijn oma over haar eerste ontmoeting met haar man die leidde tot een gelukkig huwelijk, ik was niet om te praten. Dan heb ik het over jongens. Met fashion is het een heel ander verhaal. In één oogblik zie ik of ik iets wat vind of het meteen wil verbranden. Wat zou ik dan ook van de trend cut out vinden?


De cut out zag je natuurlijk al veel eerder voorbijkomen. Zo liepen de celebs met strakke buikspieren weg met de cut out dresses die hun abs alleen nog maar meer benadrukten. If you got it, you got to show it. Zou ik ook doen, als ik zo'n getrainde buik had. Toch vond ik de crop top nog net wat mooier dan een cut out. Zou deze cut out mij dan wel fan maken als deze trend in schoenen werd geweven? Hell yes! Ik ben fan. En niet zo'n beetje ook, sinds ik een shopping haul zag waarin een fashion blogster haar zwarte, gehakte enkellaarsjes showde met cut outs en veel riempjes, heb ik gezocht. Oh man, gezocht. In de New Look vond ik al een mooi paar, dat ik helaas niet aan mijn smalle voeten hield. Omdat ik toch nog steeds droom van een stoer paar te dragen in combinatie met een gekleurde panty -do you see it, do yo see it?-, ben ik voor jullie en een klein beetje voor mezelf op zoek gegaan naar de mooiste, zwarte cut out boots. So enjoy!















What's your favorite?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten