zondag 25 november 2012

Advertorial: Fashionschoenen.nl


A girl can never have too many shoes. Dit vertel ik mijn moeder, wanneer ik weer enorm tof exemplaar in de winkels heb zien staan en dit zal vast en zeker ook wel het excuus van meerdere dames zijn wanneer ze weer een nieuw paar aan hun collectie toevoegen. Dit is dan ook de gedachtegang achter de nieuwe webshop Fashion Schoenen; een plekje op het web waar je kunt zoeken naar je ideale schoen in meerdere webshops tegelijk.


www.fashionschoenen.nl, 'de schoenen zoekmachine voor de vrouw' zoals ze zichzelf noemen, is nog niet zo heel lang geleden opgericht, maar heeft al zo'n 500 facebookfans. Niet zo gek ook, want doordat meer dan 200 webshops zijn verenigd op één website met een enorm goed zoeksysteem zit er altijd wel een schoen bij, die je hart veroverd. De website plaatst kortingscodes, zodat je altijd het minste betaalt en voor de twijfelaars onder ons -waar ik ook deel van uitmaak- is er een styleguide, waar een selectie is gemaakt van een aantal paar schoenen in een bepaald seizoenstype. En ben je nu op zoek naar een look-a-like schoen van een celebrity, dan ben je bij deze site ook op de juiste plaats.


Wil je nu nog meer lezen over schoenen? Dan heb je geluk, want niet alleen is de site op de bekende social media te vinden, ook wordt er dagelijks een blog geplaatst waarin een opvallend nieuwtje wordt besproken.

Ik ben erg te spreken over deze nieuwe site en ga hem zeker aan mijn favorietenlijstje toevoegen,
wat vind jij van deze website?

6 opmerkingen: