zaterdag 17 november 2012

New in: Pailletenrok.



Wanneer er iets glinstert, glanst of in het oog springt, ben ik er nieuwsgierig naar. Zo was ik dan ook meteen verliefd op het zwarte pailletenrokje, dat ik twee maanden geleden in de Vero Moda zag hangen. Toen liet ik het hangen wegens mijn leger dan lege bankrekekning, maar dinsdag zag ik het opeens verscholen tussen de rekken hangen en nam het meteen mee naar huis. En waar kun je je nieuwste rokje beter  inwijden dan op een feestje?


Gisteren vierde mijn beste vriendin haar 18e verjaardag en terwijl ik haar cadeautje inpakte met paars strikjespapier en kaartjes naar haar schreef, dacht ik na over een outfit waar ik mijn nieuwe rokje mee kon combineren.




Al vrij snel kwam ik uit op mijn favoriete kleurcombinatie wit, zwart, rood uit. Ik pakte mijn warme kasjmir trui uit de kast en combineerde deze met mijn favoriete rode lipstick. Wat gouden sieraden, hoge pumps, een mooie panty en een holografische lak die bij mijn rok paste and I was ready to party.


Trui: H&M
Ringen: Six, juwelier
Lipstick: Maybelline New York
Nagellak: NYC
Panty: Hema
Rok: Vero Moda
Pumps: Sacha

6 opmerkingen:

  1. Super leuke rok!
    En de combinatie met die trui is ook heel leuk!
    xxx
    laulaulaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Hij schittert zo mooi. En die trui, ja daar ben ik nu eenmaal verliefd op geworden, hij is zo lekker warm en zacht haha!

      <3

      Verwijderen
  2. oh echt prachtig rokje !
    zoek ook eentje maar dan een gouden voor de feest dagen !
    en mooi pulletje ook!
    love the look !

    xoxooxox

    lovelemode.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel <3
      Als ik me niet vergis, is er ook een gouden exemplaar in de Vero Moda te vinden!

      Verwijderen