woensdag 15 augustus 2012

3x mintgroene shorts

Ik was nooit zo'n fan van mintgroen maar als je mij vraagt welk kledingstuk voor mij de zomer -nou ja zomer- van 2012 aangeeft, dan zal ik toch zeker mijn mintgroene shorts aanwijzen. Dit broekje kocht ik in Luik bij de Primark voor €5 en heb ik in de vakantieweken mínstens twee keer per week aangehad. Tijd voor het maken van drie verschillende combinaties!

De eerste keer dat ik dit broekje droeg, was op een klassenbarbecue. Ik wist zeker dat ik dit broekje wilde dragen maar twijfelde nog hoe ik het moest combineren. Doordat ik in tijdnood zat, trok ik snel mijn nieuwe chiffonblousje uit de kast met een topje eronder en combineerde deze met een gestreepte panty, een mooie tas en brogues met een hak. En dit hoeft helemaal niet duur te zijn! Deze gehele outfit kostte mij minder dan €50.
Shorts: Primark
Chiffonblouse: Primark
Top: H&M
Panty: Pieces
Double-finger ring: Six
Riem: afkomstig van een Zara-jurkje
Tas: New Look
Brogues met hak (niet te zien): Van Haren

Voor het bezoeken van een rommelmarkt op vakantie wilde ik een edgier look creëren en dit deed ik door de chiffon blouse te verwisselen voor een t-shirt met kruisen en mijn haar door middel van een Franse vlecht naar één kant te vlechten.
Shorts: Primark
Shirt: New Look
Panty: Pieces
Riem: afkomstig van een Zara-jurkje
Oorbellen: New Look



Terwijl iedereen vandaag peentjes zweette en genoot van een cocktail aan het strand of zwembad, moest ik werken bij het boekenfonds. Om het uit te blijven houden en niet flauw te vallen van de hitte, trok ik weer mijn favoriete short aan met een opengewerkt shirt met leren stukje. Een paar Vans eronder en klaar is Kees, ehm Carmen.
Shorts: Primark
Shirt: Vero Moda
Top: H&M
Riem: Maison Scotch
Schoenen: Vans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten