vrijdag 31 augustus 2012

Outfit #3: zwierige zomerjurkjes


Je kent dat gevoel wel; een kledingstuk dat in je kledingkast hangt waarop je verliefd bent sinds de aankoop ervan. Waar je elke dag even de stof ervan moet aaien en denken aan de herinneringen die wel in het katoen verweven lijken te zijn. Dat speciale kledingstuk, dat je ook alleen nog maar op speciale dagen aandoet. Gisteren was zo'n dag.
Het Zara jurkje - ja, daar heb ik het over- was al speciaal voordat ik het de eerste keer droeg. Ik zag het al februari in Lille hangen, maar doordat mijn bankrekening blutter dan blut was, moest ik het met pijn in mijn hart laten hangen. Na een maand nog te hebben gedagdroomd over dit blauwe stippenjurkje met kant en een mooi riempje, kocht ik het dan eindelijk in Aken met mijn vriendin vlak voor de eerste date met mijn vriend. 

En na een lange dag school, veel leerwerk en een fijne middag te hebben doorgebracht met mijn vriend, plofte ik gisteravond dan eindelijk uitgeput op de bank om Expeditie Robinson te kijken en mijn hakken uit te gooien. 


Jurk: Zara
Blouse: Primark
Riem: afkomstig van dit Zara-jurkje
Nagellak: Hema
Hakken: Sacha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten