maandag 13 augustus 2012

New in; week 33

Zodra ik een winkelstraat in loop, op weg naar huis, probeer ik telkens weer de uitverkoopborden te vermijden, mijn zonnebril stevig op mijn neus te planten en niet, maar dan ook nĂ­et me te laten verleiden door de mooiste etalages ooit. Maar toch, negen op de tien keer lukt dit me niet en stap ik zuchtend toch nog een winkel binnen met mijn hand stevig om mijn beurs geklemd zodat niet mijn hele maandsalaris alweer binnen een dag verspild is. Dit keer echter liep ik vastberaden en met een grote glimlach twee specifieke winkels in. Tijdens het omgooien van mijn beurs op zoek naar een bonnetje vond ik namelijk nog een Ici Paris en Six cadeaubon. Let's spend some money!

Als eerste was de Ici Paris aan de beurt, een winkel waar ik alleen al gelukkig word van de lekkere geur die er hangt. Mijn doel was verbazend genoeg geen nieuw geurtje maar een Dior lipstick te bemachtigen. En wat voor eentje! Diorkiss, een lichtroze kleurtje, mocht met aftrek van mijn cadeaubon en extra korting aan mijn lipstickcollectie toegevoegd worden.


Even later wandelde ik de Six binnen en keek op mijn gemak rond. De Six verbaast me telkens weer; ik vind of de nieuwe collecties om mijn vingers bij af te likken zo mooi of ik vraag me af welke dorpsgek die afgrijselijke kleuren aan zijn lichaam hangt. Twijfelend liep ik rond. Wat, oh wat vind ik leuk? Al vrij snel kwam ik uit op een grote gouden ring, met een mooi patroon en een diepblauwe steen in het midden, uit. Ik houd enorm veel van blauw, dus dit sieraad kwam niet echt als een verrassing.

Maar toen; er was een donder, een bliksem en ik was verliefd. Een grote, gevlochten koraalroze ketting waar ik steeds overheen gekeken had. Wauw wauw wauw. Deze ketting lijkt me prachtig met een wit topje en een mooi vallende zwarte blazer met het haar naar een kant gevlochten maar staat ook leuk op een effen wit t-shirt neergelegd als een soort 'kraagje' dat je afgelopen modeseizoen overal voorbij zag komen. Lekker nochalant en perfect wanneer je je kamer moet opruimen en niet meer weet waar je beginnen moet, zoals dat bij mij het geval was. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten