woensdag 22 augustus 2012

New in; week 34.


Het is me nog nooit gelukt om met lege handen uit een stad terug naar huis te keren. Zo ook niet, toen ik afgelopen maandag in de Duitse stad Aken met mijn beste vriend Tom rondwandelde. Een hoofdknikje om bij de Zara naar binnen te gaan en het was al te laat.



Meteen toen ik de winkel inliep, zag ik al een broek die ik zeker weten móest hebben: een zwarte, strakke skinny met gouden details en ritjes. Doordat ik deze exacte broek in het blauw in mijn kledingkast heb hangen, wist ik al wat voor een goede aankoop dit zou zijn.


Hierna liepen we door naar de mannenafdeling, terwijl ik de meest mooie trui ooit spotte en die ik, nadat we ons opsplitsen, meteen van het rek afhaalde om hem te bewonderen. Een hele ruime, beige, katoenen trui met opengewerkte details. In mijn hoofd stylde ik deze trui al af met een zwarte broek, gouden details en rode nagellak waar jullie vast snel genoeg een outfitpost over zullen zien.


Als laatste nam ik een heel ruim t-shirt mee met leren stukken op de mouw en een leren borstzakje, dat ik me al zag dragen met een kort broekje en laarsjes. Was het festivalseizoen nu nog maar volop aan de gang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten