vrijdag 14 december 2012

Kerstvakantie 2012, bring it on.


De trouwe lezers van mijn blog, was het vast al opgevallen dat het angstig stil op mijn blog was deze week. Ik was niet vermist of op reis -was het maar waar!- nee,ik leerde voor mijn SE-week. En nu, na mijn laatste SE, kunnen dan eindelijk mijn haren weer losgegooid worden, mijn bril afgezet en de boeken voor drie weken in hoek worden gegooid want: finally it's vacation time!

Wat is vakantie nu zonder sneeuw? Kerstvakantie 2009/2010.

De laatste SE's zijn gemaakt, de pennen zijn leeg geschreven en de boeken zijn in de hoek gegooid. Ik heb vakantie en wat heb ik er naar uit gekeken! Drie weken vrij en dat betekent niet alleen dat jullie iets meer artikels kunnen verwachten -ik denk dat jullie wel wat foto's en filmpjes willen zien van Londen, maar ook meer filmpjes en artikels en voorwerk. Verder ga ik deze vakantie eens benutten om te genieten van het samenzijn van mijn beste vrienden en familie. Zo help ik vanavond op een schoolfeest, ga morgen uit, ga naar de bios, naar een kerstmarkt, naar Rotterdam en natuurlijk naar Londen. Ik kan in ieder geval al niet meer wachten!

Deze foto maakte ik drie jaar geleden in Londen.

Verder heb ik ook zojuist een Marktplaats-account aangemaakt om kleding te verkopen, die ik zojuist uit mijn kast heb gehaald tijdens een grote opruimbeurt. Als je interesse hebt in nieuwe sleehakken, azteken-t-shirts, witte shorts, zwarte jeans, groene vestjes, laat het me dan even weten.

Oh en is het jullie trouwens al opgevallen dat er een prachtige splinternieuwe header bovenaan mijn blog schittert? Alle credits hiervoor gaan naar Tom, die me verraste met een aantal ontwerpen tijdens mijn SE-week. 
Vertel me, wat zijn jouw kerstvakantieplannen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten