maandag 14 januari 2013

Outfit #14: Back to the favorits.


Ik leg 's avonds al vaak mijn outfit voor de volgende dag klaar, maar toch komt het vaak genoeg voor dat ik in de ochtend van mening verander en nog snel een heel ander geheel aan wil doen. Zo'n ochtend was het vanmorgen: twijfelen en twijfelen en met mijn drie meest geliefde items in mijn handen staan. Zo en nu? Deze konden niet samen. Of toch wel?



Zo stond ik vanmorgen in dubio, totdat ik besloot het gewoon eens te proberen. Een baggy trui, een statementketing en een mooie pailletenrok in één outfit. Verrassend genoeg bleken de verschillende stoffen en materialen niet eens zo lelijk bij elkaar te staan -wanneer ik de trui in de rok stopte tenminste- en werd het tot mijn verbazing zelfs een beetje chique. Daarom bond ik dan ook mijn haren in een donutknot, bracht een klein likje mascara aan en was ik klaar om als een racer naar school te fietsen om niet te laat te komen.





Trui: Zara
Rok: Vero Moda
Ketting: Six
Ring: Bubba with Glasses
Nagellak: Essence
Oorbellen: Six, juwelier
Laarzen: Céline

Wat zijn jouw favoriete items?

7 opmerkingen:

  1. Echt een leuke outfit! Vaak staan verschillende soorten materialen juist leuk bij elkaar. Ik vind je trui echt geweldig. Ik ben ook helemaal verslaafd aan kettingen de laatste tijd, heb me vandaag weer een nieuwe gekocht :)
    xxx Amber

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel <3 Ja, ik merkte dat ik laatst zoveel patronen en prints aan het combineren was, dat ik de materialen veel te vaak over het hoofd zag haha (: Ik móet gewoon nog meer statement-kettingen, want die blijf ik erg gaaf vinden. Misschien maar op het verlanglijstje voor mijn verjaardag? :D

      Verwijderen
  2. Dat moet je zeker doen! Ik heb er nu drie, of ja eigenlijk vijf maar twee zijn zeg maar wat rustiger maar ik hou echt van die kettingen :)
    Dus we moeten maar eens snel gaan winkelen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. you look great in sequin skirt!
    thanks for the love hun, I'm following you now!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen