zaterdag 12 januari 2013

Sneak peek: terugblik op mijn 2012.

Rome 2012.
Nog maar een maand en we kunnen weer gaan aftellen: dan kan de playlist afgespeeld, de luchtzoenen uitgedeeld en de kaarsjes uitgeblazen worden: my 18th birthday it is! En wat is het jaar 2012 voorbij gevlogen. Mijn 17e jaar barstte van de hoogte- en dieptepunten en speciaal voor jullie stelde ik wat foto's samen van die momenten.

Februari 2012:


Ik schrijf al jaren met veel plezier, maar toch vond ik het erg speciaal om voor het eerst mijn naam onder een review terug te lezen op het web, op de site van Joyce Nafzger, ook wel miss Pretty Brilliant, om precies te zijn. Ze vroeg me namelijk om het Alice and Jo make-uppakket dat ik gewonnen had, te reviewen. En dat deed ik met enthousiasme -en tientallen foto's. Mijn eerste make-up recensie vind je hier.



Ik plan elke minuut vrije tijd die ik heb, in met bioscoopuitjes, vrienden bezoeken, uit gaan en meer en dan is een vakantie op zijn tijd wel eens fijn. Zo bracht ik de carnaval en tevens mijn verjaardag door in een huisje in Zeeland. En zelfs een ooievaar kwam me toen feliciteren.


Een week later vierde ik dan ook mijn verjaardagsfeest met de liefste mensen die ik ken. Dit was een enorm toffe avond, vooral omdat ik er eigenlijk evoor het eerst eigenlijk achter kwam hoe goed deze mensen mij kennen en dat raakte me. En verder: knip bij twijfel nooit een pony. Nooit.

April 2012:





ROME! Na vijf jaar zwoegen op de taal Latijn en allerei vreemde Latijn leraren voorbij hebben zien komen, was het in april dan zover: zes dagen doorbrengen in Italie met mijn twee beste vriendinnen en de rest van mijn gymnasiumklas. We hebben gelachen, gegeten, op bedden gesprongen, gefeest, gewinkeld, gefotografeerd en nog zoveel meer dat ik denk dat ik deze reis nooit meer zal vergeten.

Juli 2012:




Dit jaar was ik niet een, niet twee, niet drie maar vier keer op vakantie. De laatste twee reizen maakte ik vlak na elkaar: eerst ging ik op Alpentocht in Oostenrijk met mijn drie beste vriendinnen.



En een week later was ik alweer in Zeeland te vinden; alhoewel deze vakantie iets letterlijk en figuurlijk in het water liep, aangezien ik toen erg ziek was.

Augustus 2012:




In augustus verkende ik Aken met Tom. En ik stond in een tijdschrift met een gewonnen column. Heel tof. En op 12 augustus werd dit blog geboren, ook niet geheel onbelangrijk.

September 2012:




In september deed ik niet één, maar twee fotoshoots. Cool.

Oktober 2012:



Ik slaagde, na een jaar lang lezen en leren in het engels over Social Psychology, dan eindelijk voor mijn Open Universiteitscertificaat. En blij dat ik was.

November 2012:



Ik werd door Suzanne van Fashion is a party geïnterviewd over de start van mijn blog, mijn passie voor mode en wat ik van haar blog vond. Heel leuk! Het interview vind je hier.

December 2012:





In december kocht ik mijn nieuwe camera, reisde ik met Tom naar Rotterdam en was ik een dag in Londen te vinden. Én ik verkreeg kaartjes om mijn favoriete humorprogramma bij te wonen en een fotoworkshop van Canon.


Hou de komende maand My own Fashiontale trouwens een beetje in de gaten; ik ben momenteel bezig met het plannen van meerdere leuke acties.


Wat was jouw hoogtepunt van 2012?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's zeg! En wat goed dat je geslaagd bent! Vooral dat surivivelen lijkt me heel gaaf om eens te doen !:)

    Mijn hoogtepunt van 2012 was toch wel overgaan naar 4 vwo met 0 tekorten, ik was zo trots op mezelf haha!

    Fijn weekend nog.

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D Het survivallen is echt aan te raden. Ik deed dat in Oostenrijk. En hé, wat goed! Dan kan ik je nieuwe voornemen waarschijnlijk al raden (: Heel fijn weekend!

      Verwijderen