dinsdag 5 maart 2013

Are you ready for Noisy May?


Geef mij iets nieuws met een rauw randje en ik ben fan. Zo maakte ik dan ook even een vreugdedansje in mijn kamer, toen ik te horen kreeg dat er aan het Deense Vero Moda merk een nieuwe sublijn aan zou worden toegevoegd. Deze sublijn die ervoor moet zorgen dat nu ook de dames die liever wat stoerder en rauwer gekleed willen gaan naar de Vero Moda gaan rennen om hun kledingkast te vullen, heet Noisy May.


Besteller bestaat naast de Vero Moda ook al uit merken als Only, Pieces en Outfitters Nation en nu worden daar dan ook nog nieuwe sublijnen aan toegevoegd, waar Noisy May de eerste van is: een lijn die met haar stoere en rauwe kledingstukken en voorliefde voor denim, een toevoeging moet zijn aan het oh zo vrouwelijke en stijlvolle Vero Moda.


 



De foto's en videoclip liegen er in ieder geval al niet meer om: tough it is! Vandaag is de publieke opening van deze nieuwe lijn en kun je alle ins and outs, maar vooral de kleding natuurlijk, checken op Noisy May en op Facebook. Ik ben in ieder geval al fan van deze toffe sublijn en kan dan ook niet wachten op kleedgeld om mijn garderobe eens wat op te spicen met één van Noisy May's items.

Wat vind jij van de nieuwe lijn?

2 opmerkingen: