vrijdag 12 juli 2013

Outfit #19: The maxi.


 Vorig jaar kwam langzaam de onepiecetrend op. Jumpsuits, maxi-jurken, believe me, I tried it all. En nee, het was drie keer niets, totdat ik al vaker een maxirok had zien langs komen. Ik kon het dan ook niet laten om dit exemplaar te scoren. Pastel blauw, need I say more?


Niet gek dan ook dat ik op vakantie kansen probeerde te zien om deze aan te trekken. Gelukkig was die kans er al snel want de tweede dag trok ik hem aan om het strand te verkennen. En woehoe! Wat zit dit ding fijn. Echt, er is geen ander kledingstuk dat zo fijn zit, dat ik het eigenlijk de hele dag aan wil hebben. Het mooie van het pastel blauw is dat het er echt uit knalt. Geen vreemde gedachte dan ook dat ik het rustig af wilde stylen door een mooi wit topje eronder te stoppen, een koraalroze ketting, roze nagellak en een riempje om mijn taille te benadrukken, eraan toe te voegen.




Top: H&M
Rok: Kick
Ketting: Six
Riempje: Esprit
Oorbellen: Pieces
Nagellak: Essie So Sweet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten