woensdag 31 juli 2013

H&M Autumn 2013 wishlist.


Doordat ik gisteren in de stad moest zijn voor een werkcontractondertekening -is dat wel een woord?- had ik dan ook meteen weer een smoes om daarna meteen de winkels in te duiken. Door al het geregel met kamers en de nieuwe studie, heb ik al maanden niet meer gewinkeld en ook al moest ik erna weer snel naar huis; er is niets fijners dan met fijne muziek op, door de winkels te struinen. Doordat de nieuwe H&M catalogus op de mat had gelegen de dag ervoor, wilde ik kijken of de favorieten ook in het echt mijn favorieten bleken te zijn. And oh boy, they were. En ook al is het nog zomer, van die nieuwe collectie ga ik gewoon al verlangen naar de herfst.




Zoals jullie allemaal wel weten ben ik dol op shorts en kon ik mijn geluk de afgelopen weken dan ook niet op. Ik was dan ook nog niet goed en wel de winkel binnen of ik zag al een tof exemplaar hangen. Oh man. Deze short is zwart, van katoen maar heeft een suède patroon erover heen. Ik zag deze mezelf al combineren met een stoer paar laarzen, een panty en een licht gebreide, beige trui eroverheen. (Op de site kon ik dit product nog niet vinden. Daarom heb ik deze look-a-like ervan geplaatst. Het enige dat je nu nog erbij moet voorstellen is een Oosters patroon in zacht suède.)


Er was een donder, een bliksem en bam, ik was verkocht. Geloof me, met het volgende kledingstuk ga ik over al mijn principes heen. Ik. Haat. Oranje. Nu is haat misschien nogal overdreven, maar ik houd er niet van. Gewoon niet. Waarschijnlijk heeft mijn oranjefobie te maken met een oud Zeemantruitje of de lichten langs de snelweg op de terugweg van vakantie, geen idee, maar het is er. Vastgeroest aan mijn principes: ik draag geen oranje. Maar toen liep ik dus de Dividedcollectiekant op. En oeps. Daar was een oranje tricot rokje. En oeps, hij had een patroon. En oeps, ik was verkocht. Mooiste van alles? Hij is maar €14,95. En zodra ik ook maar één seconde de tijd heb om hem te passen, koop ik hem. Stel je voor: herfst, vallende, gekleurde bladeren, een oranje rokje, donkerbruine brogues met hak, gestreept truitje, paarsblauwe jas: oh ja, ik zie het voor me.


De laatste tijd heb ik een sportobsessie en dat is niet geheel vreemd aangezien ik dat in de leertijd voor mijn examen op een laag pitje heb gezet, na de examens meteen op vakantie ging en vorige weken met een enkelblessure rond liep. Heel mijn lijf schreeuwde om weer te kunnen sporten en na de aanschaf van een nieuw paar sportschoenen -hello zwart, neonoze schatjes- kon ik dan ook niet meer wachten om te kunnen hardlopen. Helaas zijn al mijn sportbroekjes blauw en aangezien dat niet matcht, heb ik nu het perfecte excuus om deze leuke donkergrijze sportshort te kopen. Yay. (Op de H&M site zag ik echter niet het mooie broekje dat ik bedoelde, maar dit neonoranje paar past er ook perfect bij.)



Oh my, oh my. Toen ik dit zag liggen, sloeg mijn hart opeens tien keer sneller. Mijn hele kledingkast ligt al vol met panty's, maar hey, er kan er altijd nog wel eentje bij. Eentje als dezen, bijvoorbeeld. Kijk die bloemen en kant en perfecte denier en oh man, ik hou er wel over op. Maar echt, als ik kon trouwen met deze schatjes, was mijn antwoord alleen maar 'I do.'


Ik heb een zwak voor beige en witte bovenkleding. Eigenlijk viel me dat dit jaar pas op, toen ik al mijn kleding op kleur ging sorteren en toen pas zag hoeveel plaats ik eigenlijk nodig had voor die kleurgroep. Ik hou van truien, maar dan wel van beige. Niet gek dus ook, dat ik dan ook in de winkel naar meer van dit soort fijne, nieuwe truien zocht en hoera, ze zijn er weer.

Een wishlist zonder tas is als een zomer zonder zon. Dat stelt niets voor. Ik ben dol op clutches en neem ze ook eigenlijk -zolang ik weinig bij me heb- mee. Ze zijn handig, klein, je hoeft niet bang te zijn dat je je sleutels of mobiel kwijt raakt én most importantly, ze voegen heel wat toe aan je outfit. Draag je een outfit met heel veel kleuren? Dan maakt een mooi zwart exemplaar het meteen heel wat rustiger. Sowieso is zwart altijd goed. Net als deze tas. Check de gouden details! Ik wil.

Wat vind jij van mijn wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten