donderdag 29 augustus 2013

Shoplog: Zara, New Look, Pimkie, H&M, Six.




Het is alweer een hele poos geleden dat ik weer achter mijn camera kroop om jullie op de hoogte van mijn leven via een video dan via de blogposts die je hier om de dag kunt vinden. Dat is niet zo heel gek wanneer je je bedenkt dat mijn leven enorm veranderde door het halen van mijn diploma, het zoeken naar een kamer in Nijmegen, het vinden van werk, vakantiewerk volgen en gedachtes die steeds naar het studentenleven afdwalen. Niet zo heel gek dan ook dat winkelen nogal in prioriteit gezakt was. Gelukkig kon ik dit tijdens een dagje Brugge heel goed inhalen met mijn net gestorte vakantiegeld. Dus neem een kopje koffie en je lievelingskoekje in je handen en ga er lekker voor achterover zitten. Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten