donderdag 8 augustus 2013

Outfit #20: Pink lady.


Net zoals bijna elk meisje heb ik toch wel een zwak voor het roze kleurenpatroon. Ik huppelde rond in roze kleuterrokjes, kocht lichtpaarse etuis en ook mijn Barbies genoten van een flink likje roze. Toch liet een roze kledingstuk lang op zich wachten, toen ik uiteindelijk kleedgeld kreeg. Pas in de lente van 2011 kocht ik een roze broek. En wat voor een! De felroze kleur spatte van deze chino af. Vandaag pakte ik deze weer eens uit de kast om erin een fietstocht te maken. En voor een outfitpost voor jullie natuurlijk.



Doordat mijn haren al waren opgestoken in een rommelige knot, kreeg ik spontaan zin in een vrouwelijke outfit with a pop of colour. Die colour vond ik dus al in mijn broek dus wilde ik de rest wat neutraler houden. Een gehaakte witte top en zwarte ballerina's zorgden dan ook al voor een rustiger geheel. Daaroverheen trok ik een mooi wit kanten vest tegen de kou. Voor accessoires koos ik een goudbruine zonnebril, een koraalroze statement ketting, een witte ring en grijszwarte  verenoorbellen. En rode nagellak, maar die zat al (afgebladderd) op mijn nagels.








Vest: Esprit
Top: H&M
Broek: Zara
Ketting: Six
Zonnebril: Primark
Ring: Six
Nagellak: Hema
Ballerina's: New Look

2 opmerkingen: