donderdag 27 september 2012

#Fotoshoot 2: Back to Nature


Terwijl de meesten na een lange dag op school zo snel mogelijk naar huis fietsen, was ik gistermiddag iets heel anders van plan. In plaats van een warme trui aan te trekken en warme chocolademelk met slagroom te drinken, bevond ik me namelijk in een bos om mijn tweede fotoshoot plaats te laten vinden, geschoten door mijn beste vriend Tom. Is het net zo'n succes als mijn eerste fotoshoot of ben je benieuwd naar de andere zeven foto's? Klik dan snel verder. 


Toen Tom me maandag vroeg om outfitfoto's te maken, dacht ik direct aan mijn favoriete groene jas met leren details, die ik in de lente kocht en nog in geen enkele outfitpost te zien is. Deze moest en zou het middelpunt van mijn outfit zijn, aangezien ik door de leren details en ruime zakken enorm verliefd erop ben geworden op deze jas van de Mango, die ik in de lente kocht. Qua kleur komt deze het beste tot zijn recht in het bos en daarom probeerde ik in het kleurenpatroon van de omgeving een herfstoutfit te creëren.


De witte trui zag je al eens hier en hier voorbij komen en behoort momenteel zeker weten tot de favorieten in mijn kledingkast. Deze katoenen trui schijnt ietwat door, zit erg ruim en heeft dat fijne 'ik wil er voor altijd wel in wegkruipen'gevoel. Verder heeft 'ie op de voorkant twee opengewerkte met draad geweven stukken. Ik draag deze trui het liefst met opgerolde mouwen en op een short of strakke broek, zodat het wel causual overkomt maar ik niet verzuip in ruime kleding.


 
Deze short vond ik afgelopen lente, vlak voordat ik naar Rome vertrok bij de New Yorker. Ik was al tijden op zoek naar een jeansshort -want ze zijn zo makkelijk te combineren. En toen ik deze zag hangen op de haak, was ik gelijk verkocht. De gaten, de gebloemde zakken en het kanten randje eronder zorgen net voor dat unieke, vrouwelijk tintje. Verder combineerde ik nog mijn bruine Esprit laarzen en verenoorbellen erbij om in de kleurtinten te blijven en de outfit wat stoerder te maken.

 Jas: Mango
Trui: Zara
Short: New Yorker
Panty: Hema
Oorbellen: H&M
Ringen: Bubba with Glasses, juwelier
Tas: New Look
Lippenstift: Rimmel London
Sokken: Hema
Laarzen: Esprit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten