vrijdag 21 september 2012

Lana del Rey voor H&M


Ik leerde Lana del Rey pas een halfjaar geleden kennen op de terugreis van Rome naar het vliegveld, toen een jongen me het lied 'Carmen' liet luisteren. Sinds dat moment ben ik verkocht. Ik ben van haar muziek gaan houden en vind het altijd wel leuk om te lezen waar ze zich mee bezig houdt. Zo was ik dan ook erg blij toen ik hoorde dat ze het gezicht voor de najaarscollectie voor H&M werd. En hier is dan de collectie en Lana del Reys cover van 'Blue Velvet'.












De herfst/winter collectie 2012/2013 heeft een fijn nostalgisch tintje door de invloeden uit de jaren '60. Verder bevat 'ie veel pasteltinten, maar ook liefhebbers van bloemen, grijs, wit en wijnrood vinden zeker weten een item hiertussen dat hen zal bevallen. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de bloemenlegging; sterker nog ik heb hem zelfs al besteld. Verder zien de schoenen er fan-tas-tisch uit, dus daar ga ik zeker eens voor naar een H&M-filiaal om te kijken of het echt zo'n juweeltjes en de investering waard zijn om een plekje in mijn schoenenkast te veroveren.

De collectie ligt nu in de winkels en prijs ervan ligt tussen de €4,95 en €79,95.
Zit er ook een item tussen dat jij graag in je kledingkast ziet hangen?

2 opmerkingen: