donderdag 20 september 2012

#Fotoshoot 1: On top of the world.

Ik tweette al een paar weken geleden iets over twee toffe samenwerkingen die betrekking hadden op mijn blog. Afgelopen week vond de eerste samenwerking plaats: een ontmoeting met Etiënne Zegers, sport- en nieuwsfotograaf van beroep.

Etiënne leerde ik een aantal jaar geleden via Twitter kennen en sindsdien praatten we zo nu en dan. Toen hij me dan ook laatst voorstelde om een minishoot voor mijn blog te doen, zei ik daar geen nee tegen. En zo kwam het dat ik afgelopen zondag, na bij mijn oma gitaar gespeeld te hebben, op mijn fiets naar de 508 trappen, die zich naast Snowworld (indoor skihallen) bevinden, fietste. Die fietsroute was al een avontuur op zich, want in mijn woonplaats bevindt zich momenteel het WK Wielrennen, waardoor ik opeens door allerlei onbekende binnenweggetjes werd geleid.

Iets over drieën kwam de 21-jarige jongeman professioneel aangelopen met camera's en een telelens - waar ik alleen maar van kan dromen- en kon de allereerste shoot beginnen. Ik heb nooit eerder voor een camera gestaan, dus behoorlijk spannend was het wel. Daar kwam ook nog bij dat we geïnteresseerd bekeken werden door joggers en stelletjes die de trappen op liepen. Uiteindelijk zijn deze foto's het resultaat van een gezellige middag, die eindigde in gesprekken over bier.






Shirt: Vero Moda
Short: De Corps
Panty: Pieces
Ring: Six
Nagellak: Art de Lautrec
Brogues: Sacha

1 opmerking:

  1. echt super mooie fotos meid!
    echt knap van je!

    New outfit post ; full of spikes
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen