woensdag 5 september 2012

4x hoge taille.



Ik schreef al eerder iets over een kobaltblauwe rok waarmee de liefde voor mode begon. Dat is niet helemaal waar; met deze rok als aanwinst begon namelijk ook mijn liefde voor hoge tailles. Stad en land zwerf ik af op zoek naar een item dat dit in zich verwerkt heeft en gelukkig is mijn zoektocht al vier maal geslaagd. Hier komen ze dan; de vier pronkstukken van mijn kledingkast.

Deze rok was eentje van het type 'boem, ik ben verkocht'. Ik zag hem in de H&M catalogus staan en wist meteen dat mijn eerste kledinggeld van het jaar 2010 aan dit kledingstuk besteed zou worden. Deze rok sluit mooi om het lichaam en er zit een riem met studs (die dit seizoen weer op elk kledingstuk te vinden zijn) bij. Doordat deze rok me zo zomers laat voelen (al zat hij dus in de Divided winter collectie), combineer ik hem graag met een basic shirtje en een paar brogues eronder.
Rok: H&M Divided
T-shirt: H&M Divided
Oorbellen: H&M
Zonnebril: Sacha
Brogues: Sacha


Dit rokje kocht ik in februari 2010. Precies een maand later dan de eerste; laten we erop houden dat ik verliefd was op die H&M collectie dat jaar. Samen met een vriendin was ik al kledingcombinaties aan het bedenken, terwijl we nog in het pashokje zaten. Het fijne van dit kledingstuk is dat je hem met elke kleur kan combineren; een blauw, rood of groen vestje; het ziet er telkens weer anders uit. Wel wil ik hem telkens vrouwelijk combineren door veel sieraden te dragen en de topjes eronder niet al te strak te dragen zodat het model goed uitkomt.
Rok: H&M Divided
Tops: Tally Weil, Zara 
Blouse: Vero Moda
Legging: Pieces
Strikjesring: gekocht in Parijs
Ballerina's: Primark

Deze broek kocht ik in Maastricht tijdens een enorme koopbehoefte met een vriendin van me. Ik kwam de winkel in, zag de broek en overwon. De hoge taille in combinatie met de soepele, gouden knopen maken me heel erg blij. Verder is de kleur heel makkelijk om te combineren en style ik hem vaak af met mooie stoffen.

Broek: Pieces
Opengewerkt kanten T-shirt: Vero Moda
Jas: Mango
Oorbellen: Pieces
Tas: Accesoires
Schoenen: Vans



Terwijl de Tour de France deze zomer in Luik van start gingen en half Limburg was uitgeweken naar dit Belgisch stadje, renden mijn vriendinnen en ik rond in de lege winkels. Walhalla! Sale en niemand in de pashokjes; daar moet gebruik van gemaakt worden. Zo liep ik in de New Look met stapels kleding de pashokjes in en kwam er maar met één broek uit. Deze lichteblauwe jeans leek wel voor me te zijn gemaakt met zijn hoge taille, vier knopen en smalle broekspijpen.
Broek: New Look
Tops: Tally Weil, Zara

1 opmerking:

  1. Thanks for stopping by, I'm following you :)

    http://dare2wear.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen