zondag 30 september 2012

Mango werkt samen met Spaanse modeblogster.


Na Andy Torres en bloggers van Werelse, is het Spaanse modeketen Mango nu een samenwerking aangegaan met Gala González; styliste van beroep en bekend van haar modeblog. Voor het najaarsseizoen 2012 heeft ze speciaal voor Mango Touch een collectie tassen, schoenen en accessoires ontworpen.


Drie verschillende lijnen brengt de blogster uit op haar naam: een lijn waarin transparante materialen en details worden gebruikt, een lijn geïnspireerd op 'Modern Fetishism' met fluwelen stoffen en gouden borduursels en tenslotte een aantal accessoires met etnische invloeden, een trend waar we deze zomer kennis mee maakten.

Ook is er een toffe zwart-wit trailer door Mango geüpload, zie hierboven, waarin de modeblogster, de modellen Joan Pedrola en Pablo Otero te zien zijn. Ook een mystery person heeft een rol hierin. Eind oktober zal deze mystery person bekend gemaakt worden, wanneer de hele video wordt gepubliceerd via www.mango.com/galagonzalez.

Vanaf 8 november zal deze 'Gala González x Mango Touch' collectie te koop zijn via de webshop en geselecteerde Mango winkels.

Ben jij net zo benieuwd naar de collectie als ik?

3 opmerkingen:

  1. superr! ben echt heel erg benieuwd naar deze collectie. Mango is (samen met zara) mijn favoriete shopwinkel! handig artikel, dit wist ik namelijk nog niet haha.

    bedankt voor het kijken op mijn blog, ik volg je nu ook terug!

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mango en Zara zijn voor mij ook echt de berovers van mijn beurs haha! Tof dat je een reactie gaf en mijn blog hebt bekeken <3

      Liefs

      Verwijderen
  2. Okay i will look what I can do :)
    Thank you ;)
    <3

    BeantwoordenVerwijderen