woensdag 12 september 2012

Outfit #5: tijdnood-outfit

Je hebt soms van die dagen dat vanaf het moment dat je je benen uit je bed hebt geslingerd, je totaal geen zin hebt in die dag en het liefst van moeheid, ziekte of luiheid weer terug in je warme bed wilt kruipen en wilt slapen, series kijken en koekjes eten totdat je tachtig bent. Gisteren had ik zo'n dag.


Ik stond op met een enorme hoofdpijn en tijdnood en dat heeft altijd effect op mijn kledingkeuze. Op zo'n dagen wil ik dan zo snel mogelijk iets uit de kast trekken, dat lekker zit. Zo pakte ik mijn nu wel bekende mintgroene shorts en zocht naar een ander pastelitem dat ik in mijn outfit kon verwerken en dat ik in mijn nieuwe ketting vond. Een wit topje, een zwart vest, een paar hakken en ik was er klaar voor om te racen naar school. Een beetje jammer dat het hard regende en ik mijn hakken moest verruilen voor Vans, maar voor een snelle vijfminuten-outfit kon 'ie er wel mee door.


Short: Primark
Top: Maison Scotch
Vest: H&M
Ketting: Six
Nagellak: Art de Lautrec
Sneakers: Vans
Hakken: Sacha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten