maandag 17 juni 2013

De mouwloze top.


Met mijn vakantie in Turkije bijna voor de deur (nog maar elf dagen!) zou ik mijzelf niet zijn als ik ik niet al verschillende setjes voor op vakantie heb gereserveerd. Met temperaturen boven de achtentwintig graden in Alanya, heb ik misschien iets minder keus om te combineren zoals ik normaal doe, maar dan moeten we maar creatief zijn. Mijn favoriet dan ook deze zomer? De mouwloze top! En ik zette vijf andere favorieten van de Vero Moda voor je op een rijtje.







Een beetje foetelen misschien, maar is deze niet super leuk?
Zijn het geen plaatjes? Allen zijn summerproof en perfect om mee te nemen in dat koffer dus om de zon op te zoeken in een warm vakantieland. Daarnaast wegen ze weinig, waardoor je dus extra veel schoenen mee kunt nemen (tenminste, dit geldt wel voor mij!) en staan ze goed op elk rokje, short, broek en onder elk vest, blazer en ga zo maar door, ga zo maar door. Ik heb in ieder geval al het eerste exemplaar op het oog. Hoe lang houd ik die verleiding van online shoppen nog vol?

Wat vind jij van de mouwloze top?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb er zelf ook een paar, ik heb eergisteren nog twee tanktops gekocht, iets stoerder maar wel erg leuk met een shortje en ketting! Ik vind de eerste en de derde heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze echt enorm tof :D Vooral die mouwloze blousejes doen het erg goed bij mij, leuk bij alles en toch vrouwelijk genoeg (:

      Verwijderen