zaterdag 1 juni 2013

Shoplog Kruidvat.



Er is niets zo fijn dan tussen de examenstress even de stad in te gaan om even te ontspannen. Helaas blijft dat ontspannen meestal niet alleen bij ontspannen, maar eerder bij mijn beurs uit mijn tas halen om af te rekenen. Dat gebeurde dan ook bij de Kruidvat, waar toen op dat moment net de nieuwe limited edition van Catrice, waar ik erg benieuwd naar was. En ik kon het dan ook niet laten om met wat make-upspullen rijker thuis te komen.




Alsof ik nog niet genoeg oogschaduwpalleten had, zocht ik, zodra ik de Kruidvat binnenstapte, naar het Absolute Nude pallete van Catrice. Ik had het al op zoveel blogs voorbij zien komen, dat ik er zo benieuwd naar was geworden dat ik het wel móest kopen. En daarbij ben ik ook nog eens dol op zachte bruintinten in de zomer. Zoals je ziet, heb ik het wel al een enkele keer gebruikt, zo ook gisteren bij een gala.







'Oké, ik houd het hier bij.' Dat dacht ik, totdat dus die nieuwe limited edition van Catrice zag liggen, genaamd Candy Shock. Ik zag baked blushes, baked highlighters, oh nee! De baked highlighter was de eerste die ik in mijn handen had. Kijk eens hoe mooi! Thuis had ik al een vloeibare highlighter van MeMeMe liggen, maar deze van Catrice genaamd Vanille Love is werkelijk een pareltje. De kleuren zijn prachtig en geeft een subtiele shimmer.





Ik had het net al over die baked blush en here it is! Na al die enthousiaste verhalen over baked blushes met als een van de bekendste voorbeelden toch wel die van het merk Mac, kon ik niet wachten om deze dan ook maar eens uit te proberen. Sugar Shock heet deze schoonheid uit de limited edition-collectie. En ja, het is een shock, want wow, deze blush geeft je op zijn mooist een subtiele roze glans op je wangen. Vooral in combinatie met de highlighter is deze combinatie prachtig.


En nou ja, als je nieuwe make-upproducten koopt, horen daar nou eenmaal ook nieuwe kwasten bij. Daar kun je helemaal niets aan doen. Zo kocht ik dan ook deze nieuwe blushkwast van Catrice. Ik vind de kwasten van Catrice altijd heel erg fijn en gebruik ze ook dagelijks. Oh en sorry, dat deze er zo gebruikt uit ziet! Ik gebruikte hem gisteren ook voor de gala-make-up van mijn zusje.





Met twee gala's in het vooruitzicht kocht ik in al in de aanbieding in ieder geval al mijn favoriete nepwimpers. Deze eyelashes van Eye Candy in de vorm (?) Naturalise your eyes vind ik echt top. Ze blijven goed zitten en geven je ogen net wat meer aandacht, zonder dat je eruit als een mislukte prostituee. 

Wat vind jij van mijn aankopen?

4 opmerkingen: