vrijdag 28 juni 2013

I'm going on holiday!


Hé liefies, wees niet druk. De afwezigheid van vorige week en komende week is niet ziek zijn (tenminste, dat ben ik niet van plan), ik ben niet aan het studeren en ook de voor de rest is niets mis. Nee, ik sta momenteel met een bepakt koffer naast me because I'm going on a holiday! Na zes jaar studeren hebben mijn vriendinnen en ik deze vakantie (al zeggen we het zelf) het echt verdiend en ik ga dan ook tot en met vrijdag alleen maar genieten en bruin worden in Turkije! Vanaf zaterdag kan je weer foto's, filmpjes, artikels en zo veel meer verwachten die je gewend bent, want dan zal ik ook weer genoeg tijd hebben en heb ik geen stress met werk en diploma-uitreikingen. Ik zal jullie zonnestraaltjes toesturen en geniet van je vakantie! Wat je ook hierna gaat doen; je hebt je rust verdiend! Tot snel <3

4 opmerkingen:

  1. Haha, leuk verhaaltje en veel plezier! X Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel <3 Het was fan-tas-tisch. En dat in hoofdletters :D

      Verwijderen
  2. Lovely! Have a good time!

    Please visit my blog..

    http://polkaanddots.blogspot.co.uk/

    Brittany, xx

    BeantwoordenVerwijderen