dinsdag 4 juni 2013

Primark online te koop!


Primark-liefhebbers opgelet! Je hoeft vanaf nu geen dure treinritjes meer te maken, niet meer te bedelen bij je ouders of vriendje om je te brengen en het is ook al niet meer nodig om te wachten op nieuwe collecties. Want vanaf vandaag verkoopt het Ierse merk haar kleding ook online!

 Begin 2013 twijfelde Primark nog over een online webshop. Het probleem zou namelijk liggen bij de logistiek. Veel Primark fans zagen dan ook al het binnenkort vanuit hun luie ligstoel de populaire kleding bestellen aan hun neus voorbij gaan. Totdat vanmorgen bekend werd dat Asos, die andere bekende webshop, vanaf vandaag ook Primark items gaat verkopen. Hoera! Tot nu toe zijn via deze link twintig Primark items -die ik hieronder voor jullie op een rijtje heb gezet- tegen de bekende Primark prijzen; namelijk tussen de €7,95 en €29,16, te koop. Of er nog meer Primark items verkocht zullen worden is nog de vraag, maar hé, hier ben ik ook al blij mee!












Ik vind het in ieder geval fantastisch nieuws en hoop dat Asos dit ook blijft aanhouden. Vooral de Azteken jurk en de gestreepte korte pull over vind ik erg tof en ik zie het nu al gebeuren dat 'ie al snel in mijn online winkelmandje ligt om mee te nemen naar mijn vakantie in Turkije.

Wat vind jij van de online samenwerking?

2 opmerkingen: