zondag 9 juni 2013

Outfit #18: Green blazer time.

Jullie leken zo enthousiast over de groene blazer dat ik er eigenlijk wel een uitdaging in zag om er weer een outfit mee te creëren, waar ik zelf ook op en top tevreden mee ben. Die uitdaging ging ik vandaag -de dag na mijn gala- aan en ik zocht dan ook naar losse items, die vooral comfortabel zitten maar zonder te veel uit te hoeven pakken en dit kwam eruit, guys!




Het allereerste wat ik deed, was mijn groene blazer erbij pakken. Officiously, want daar ging mijn hele uitdaging om. Deze groene blazer kon naar mijn mening alleen maar goed tot zijn recht komen, wanneer de rest van de kleuren rustig hield, maar door er wel wat prints aan toe te voegen. Dit deed ik dan ook door dit losse Zara top aan te trekken. Deze licht doorzichtige Zara top is in één woord geweldig. Op warme zomerdagen kan 'ie met een short en bandeau, maar hij is ook prima als basis, zoals ik dat hier deed.


Aangezien ik niet alleen in een top over straat kon, pakte ik mijn hoge strepenshort erbij. Deze short is niet alleen ideaal door haar verticaal zwart-witte strepen, die je ook nog eens optisch langer maken, maar ook perfect past bij de blazer. En hé, ik hoef zeker niet te zeggen dat door een blazer je je taille wel eens kunt verliezen, maar dit niet gebeurt door de hoge taille hè?



Aangezien mijn voeten branden van meer dan acht uur rond te hebben gelopen op twaalf centimeter heels op mijn eindgala, de blaren niet meer te tellen waren en het idee dat mijn voeten af sterven heel dichtbij leek te komen, kon ik eigenlijk niet anders dan kiezen voor deze zwarte ballerina's. En die leken mijn voeten nog te martelen.




Accesoires time! Ik koos voor een paar goud met oranje en wit gecombineerde oorbellen, die ik voor het eerst op mijn eindgala droeg en ik wil leuk vond door juist dat little bit of colour to pop, een gouden bloemenring -die ik once again op mijn gala droeg- en een zonnebril. Misschien eerst vooral bedoeld om mijn ogen te beschermen maar voor de foto's wel een leuke prop om te gebruiken. Ik sloot dit geheel af met roze nagellak, die ik voor het eerst droeg .. Och, je snapt het wel.

Blazer: H&M
Top: Zara
Highwaisted shorts: Primark
Earrings: Six
Ring: Kruidvat
Sun glasses: Sacha
Nailpolish: Essie So Sweet
Flats: New Look

2 opmerkingen:

  1. Heei,
    wat een super leuke outfit!!
    Ik follow je op bloglovin!!
    zou je een kijkje willen nemen op mijn blog?
    www.theblacklemons.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen