vrijdag 7 juni 2013

Zara wishlist.


Zara, oh Zara, jij steelt elk seizoen weer mijn hart met je knitwear, je fijne broeken en je toffe sieraden. Na maandenlang niet op welke kledingsite maar ook gekeken te hebben, waren er dan ook weer even ontwenningsverschijnselen: 'Dit vind ik tof, maar dit ook, en oh dat wil ik ook hebben!' Helaas met een vakantie over drie weken voor de deur, moet ik even mijn centjes bij elkaar houden om ook in Turkije nog wat te kunnen kopen, vandaar dat ik deze wishlist maakte. Al is het alleen al om te weten op welke producten ik moet letten als de sale gaat beginnen.


Wat kan ik nog meer zeggen dan 'wauw, wauw, wauw' over deze hakken? Zodra ik dit paar zag, was ik verkocht. De kleurencombinatie doet me denken aan een tropische vakantie in Brazilië, de verschillende soorten bandjes maken deze sandaal hak een pareltje en dan heb ik het nog niet eens over de tien centimeter  hak die het dragen van deze beauties nog verdraaglijker maakt. Het enige dat me momenteel tegenhoudt, is de prijs: €89,95.



Een ander item dat hoog, héél hoog, op mijn wishlist staat, is toch wel deze broek. Kijk nu hoe gaaf! Het 'bomenpatroon' klinkt erg lomp om te zeggen maar om ernaar te kijken, is een heel ander verhaal. Deze broek is een statement al op zich zelf en vooral in combinatie met een zwarte top, een plaatje. De prijs is eigenlijk nog niet eens zo heel hoog (€39,95), maar ik kan nu al het geld voor Turkije gebruiken. Toch ga ik nu maar eens googlen of er ook een Zara dichtbij mijn vakantieplaats ligt, want I'm dying to get this pants.


Om in de mimalistische fase, waarin ik me nu in bevind, te blijven, koos ik ook deze mooie, zwarte bowling bag. Mijn moeder zou me afschieten als ze zag dat er alwéér een tas op mijn verlanglijst staat, maar hé, je hebt nu eenmaal nooit genoeg tassen. Zeker zwarte tassen niet, want die zijn gewoon zo fijn combineerbaar. De prijs? Ook heel fijn: €39,95.


Dit is zo'n typisch gevalletje van 'you hate it or love it'. En aangezien het op mijn verlanglijst staat, kun je wel raden wat ik ervan vind. Juist om deze chique ketting te combineren met een helemaal edgy items, lijkt het mij een item dat het erg goed in mijn collectie.  €25,95

Rokjes! Woehoe! Vooral dit exemplaar vond ik erg leuk. De bloemen in combinatie met de strepen maakt het heel erg van nu, maar tegelijkertijd kan het ook nog eens heel klassiek gecombineerd worden. Juist dat je er twee kanten mee op kunt, maakt mij erg blij en ik zie het mijzelf dan ook al dragen met een losse, witte top, felgekleurde nagellak en een paar hoge hakken. Ojee. €25,95.



Nee, nee, nee, nee. Ik vind dit dus niet meer leuk. Mijn blazerhaat begint langzamerhand te verdwijnen en het lijkt ook wel alsof nu mijn oog steeds meer naar die items wordt toegetrokken. Allemaal leuk en wel, maar het zou dan ook wel eens leuk zijn als ik die items dan wel een beetje binnen mijn budget lagen. Deze blazer is daar zo'n voorbeeld van. Hij bevat pailletten, is lang en heeft lange mouwen: geen zomeritem dus, maar wel perfect voor de herfstdagen. Het feit dat ik deze mijzelf zo zie dragen, is ook al niet leuk want de prijs is €99,95. Dat wordt nog even verder dromen dus.

Wat zijn jouw Zara favorieten?

6 opmerkingen:

  1. Oeh, die broek! Zo leuk!!! Ik ben het verder volledig eens met je lijstje, mooie stuks :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Ik heb vannacht zelfs over die broek gedroomd! Dan weet je dat mijn liefde voor dat exemplaar diep zit.

      Verwijderen
  2. Ik heb precies het zelfde bij de Zara site. (In de winkel ook wel hoor, maar op foto's lijkt alles een stuk leuker) Het enige is dat ik naar wat stoerdere items pak, al vind ik het laatste jasje PRACHTIG. Alleen die prijs, jammer de pammer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja! Op de foto's lijkt alles leuker. Zo zag ik eens een leuke bananenbroek (geloof me, hij was echt leuk), totdat ik hem in de winkel zag: toen leek het wel een clownsbroek! En helaas, die prijs is het mij niet waard ): huil huil

      Verwijderen